Alla inlägg den 23 november 2007

Av Catrin - 23 november 2007 17:38

SÅÅÅ var det dags för STORA readagen. Jag har varit på jakt efter en väska där jag skulle kunna förvara mina scrapbookingsgrejer, och såg att de skulle sälja ut en väska för 34 dollar (hade kostat 89 dollar). Jag var rätt sugen på den, så på Onsdagen åkte Anton och jag dit för att kolla hur många de hade, de hade 26 stycken....

Problemet är ju att jag egentligen inte gillar reor när alla knör och sliter och drar och ja.... men jag blev ändå lite nyfiken på hur amerikanarna beter sig när det är rea, och Fam Nebel som vi var hos på Thanksgiving tyckte absolut att jag skulle ut och studera detta, så sagt och gjort.

Klockan 5:10 ringde klockan (affären som jag skulle till startade kl 6, endel startade redan 4....), och det var på med kläderna, håret i en tofts och i med lite yoghurt innan jag drog iväg strax efter 5:30.

Åkte först förbi WalMart där HELA parkeringen var full.....sedan var det dags att åka förbi BestBuy(elektronik), och den parkeringen var också full. Nu började jag nästan att ångra mig......Kom i alla fall fram och det var kö!!! Höftade mig till att det kanske var 40-45 st i kö, och alla borde ju inte vara där för denna väska, och visst fick jag tag i den plus en annan väska som massor av folk slet i(tänkte att den är nog bra, så jag tog en jag oxå).

Den blev också väldigt bra!! Åkte sedan snabbt förbi en annan affär, men jag kom ut lika fort som jag gick in.... Bilden är på en pakering i Peoria kl 5:40 en fredag...

Ovido - Quiz & Flashcards