Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Catrin - 9 oktober 2008 16:49

Så var det då bara 2,5 dygn kvar tills hela familjen Gluten kommer!!! Skall bli SÅÅÅÅÅÅ kul att få träffa dem igen, fast det egentligen bara var knappa 3 månader sedan sist, så ser vi ändå jättemycket fram emot deras besök!!!

Nu gäller dock att städa hela huset och jag som inte har någon lust för det...

Skall snart ut och hika så jag hoppas att städlusten kanske ligger på trailen runt, eller kanske högst upp på berget?!?

Handla, ja det får vi nog göra på söndag eftersom jag inte vet vad de gillar och inte. Någon mat till lördagkväll måste jag dock komma på......något glutenfritt, utan grönsaker....hmmmm, ja det tåls att tänka på...

Vi längtar dock efter dem!!! Hoppas oxå att hon hittar allt på ICA imorgon som jag beställt:-)

Ovido - Quiz & Flashcards