Direktlänk till inlägg 21 december 2008

Söndag

Av Catrin - 21 december 2008 02:47

Skönt att få sova ut och äta frukost i lite lugn och ro, innan det var dags att åka och kolla på ytterligare en bil, 1 timme bort....

Den var inte alls lika fin som i tisdags när vi var och tittade på den (kan bero på att det var mörkt och regnade), så det var bara att åka hem igen...

Åker iväg för att handla lite och när jag skulle backa ut så var jag jättenoggran att ingen annan backade och inga backljus i sikte, så jag backar långsamt ut och precis när jag skall lägga växeln i Driveläge så inser jag att en kärring har kört på mig!!!
Skit skit skit.... hon verkar chockad och ber om ursäkt och säger att hon skall ringa sin man, så jag ringer min oxå för att fråga vad jag skall göra. Han säger att det finns väl ett papper i bilen som vi kan fylla i, men det finns det naturligtvis inte, så jag blir väl lite sur på honom och hoppas att han skall komma till min räddning...och tänk så väl jag känner min man...han kom. Vi fick bytt info, men skit vad typiskt när vi nu skall skaffa oss en egen bil och därmed egen försäkring.....

Man blir ju matt och det är ju rätt mycket känslor som redan flödar med jul och längtan efter familjen så nu har jag ont i magen...

Blir det en resa till Tucson imorgon oxå?!?!

 
 
Agneta

Agneta

22 december 2008 20:02

Men åh... vad jobbigt och tråkigt. Lider med dig... Men tänk på att det kunde varit värre!

Kram på dig!

http://agneta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catrin - 20 december 2009 05:14

Japp, så är då snart detta 2,5 års äventyr till ända. Det sista så har inte tiden riktigt funnits till att blogga, och bilder har jag inga kvar att lägga upp....   Just nu så är vi inne i en avskedsprocess, där tårar kommer varje gång som man s...

Av Catrin - 29 oktober 2009 20:54

Jag ledsen på att jag blivit en urdålig uppdaterare och bloggare och jag ber om ursäkt för det. Vill inte skylla på något men det är ganska mycket att fixa med just nu. I helgen var det i alla fall turnering med båda grabbarna och första matchen sp...

Av Catrin - 9 oktober 2009 01:55

Imorgon är det dags för Anton att gå till skolan igen. Albin är nu på sin första träning efter att ha varit sjuk, och vi hoppas att det går bra eftersom de har sin första seriematch på Lördag och då vill han ju gärna vara med. Anton har ingen serie...

Av Catrin - 7 oktober 2009 21:40

Lite uppdatering på sjukdomsfronten här i Phoenix. Jag var ju lite krasslig i slutet av förra veckan, och mådde kanske som sämst under lördagen. Dock finns det ju så många bra preparat här så jag drog i mig så mycket jag kunde under fredagen och lö...

Av Catrin - 28 september 2009 03:30


   Så var det då äntligen dags, ja, vi får vänta ytterligare några veckor innan Albin har sin första seriematch, men detta pga att olika turneringar pågår bla. Coach Andy hade fixat en scrimmage match i fredags kväll mot ett Mexicanskt lag som br...

Ovido - Quiz & Flashcards