Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Catrin - 14 augusti 2008 16:17

Åhh, vad jag längtat efter att sitta med Åsa och Etelle och Scrapbooka!!! Igår fick vi äntligen satt oss, synd att jag bara fick gjort en sida på 4,5 timma......Mycké snack och lite scrapbookat blev det, men så har vi ju inte träffats sen i Maj..... och trevligt som vanligt hade vi!!!!!

När jag lämnat grabbarna i skolan nu på morgonen så skall jag ner till Jo-Ann och handla lite grejer som jag behöver, så förhoppningsvis kan jag kanske komma igång här hemma också!!

Annars skall vi ju träffas nästa vecka, och då skall minst 3 sidor bli gjorda...... måste nog beställa lite fler bilder då oxå hmmmmm, det är ju mindre kul men ett måste.

Min man är f ö ute och reser igen, så igår så var det jag som stod vid fotbollsplanen i dryga 1,5 timma. Inte så jättevarmt (kanske runt 39 grader) men det kändes väldigt fuktigt. Hann i alla fall prata lite med Åse och en annan mamma som är i samma team som Albin och Herman. Hon var trevlig och det är kul att få lära känna föräldrarna i Albins lag också.

Ovido - Quiz & Flashcards