Alla inlägg under mars 2009

Av Catrin - 13 mars 2009 17:03

Så var det då dags för Albin och första FlagFootball matchen.

Underbart väder och laddade barn.

Killarna i "Lions" var duktiga och de slog motståndarna med 13-6

Jag tycker dock att det varit roligare om jag kunnat lite fler regler så att man visste när ens eget lag får poäng. Som det var i Fredags så fick jag titta på de andra föräldrarna i laget, så om de såg glada ut, ja, då var oxå jag glad....

Bilden är dock från träningen. Visst är han duktig!!!!


Av Catrin - 5 mars 2009 21:54

Fick denna fina award av stort och smått och motiveringen kommer här:Catrin - du är en sann vän! Du tänker på mig, du muntrar upp mig och du ringer från USA ibland bara för att du vill prata med mig! Lovely! 


Blev JätteGlad även om jag inte är en bloggare i hennes format;-).Jag hoppas att Du snart mår bättre vännen och som sagt; snart blir det ett glas vin på din altan:-). Eftersom jag inte har andra "bloggvänner" så låter jag denna gå tillbaka till stort och smått  för att hon är den hon är, och för hon ger mig så många underbara (igenkännande) skratt när jag läser hennes blogg!! 

Av Catrin - 1 mars 2009 20:33

Det var ju ett tag sedan som vi var ute och kollade på något nytt, så igår tog vi på oss träningskläder, satte oss i bilen och åkte mot Sedona.

Sedona är en oerhört vacker plats, fullt med massor av röda berg (ja, vi har varit där förut). Bergen är röda pga att det är så hög järnhalt, så man kan säga att "de rostar".

Vi åkte till "Red Rock Park" där vi tog en hike på kanske knappa 2 timmar. Perfekt väder (sol och kanske runt 18 grader) för en hike,med andra ord, helt underbart!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards