Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Catrin - 21 augusti 2009 17:56

Igår kväll så åkte vi iväg till Scottsdale, jag och barnen till deras träning. Albin skulle vara på plats 4:45 pm och när vi åkte så visade bilen på 45 varma elller heta grader.....

Satt där i ett försök att få skugga av ett träd och det var varmt, så varmt att jag knappt inte vågade resa mig upp i fall hela rumpan skulle vara blöt och svettig, men tillslut var jag ju tvungen efter 1,5 timma eftersom jag då skulle förflytta min stol bort till "Antons field".

Anton hade träning fram till 7:30 då solen gått ner och det var...en behaglig värme. Vilken skillnad!!!!

Sätter oss i bilen vid 7:45 och den visar på 40 grader.... Man tänker då; en behaglig värme vid 40 grader.... hett vid 45....vad är det i Sverige...typ 15-20 grader på sommaren ?!?!  Måste nog iväg och köpa varma sommarkläder!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards