Alla inlägg den 6 december 2007

Av Catrin - 6 december 2007 16:14

ÄNTLIGEN färdig med alla julkort!!! Satt igår och skrev dem, så nu är det bara resten av adresserna som skall skrivas. Sista dagen att skicka dem är på måndag, så jag har ju helgen på mig.

Skall ta ett kort och lägga in, så att Ni får se dem. Är faktiskt ganska stolt över mig själv, och 98% av korten är olika.....Åsa sa till på skarpen att "gör nu 2 likadana så att Du kan sätta igång med scrapbookingen". Då är det bara att göra som hon säger.... nej, hon är verkligen jättegullig och vill väl bara att jag skall komma igång med mina foton, och det är ju helt rätt!! F ö så har jag bara 1 sida kvar på Antons första år.

Nu skall jag promenera och lämna barnen till skolan och sedan är det COSTCO som gäller...Skall göra sallad till 50 pers för fotbollsjulfesten imorgon...

Ovido - Quiz & Flashcards