Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Ingen dator

Av Catrin - 20 augusti 2008 03:14

Vill bara skriva att jag fn inte har någon dator (lånar min mans nu...), men en ny hårddisk är beställd, så nu gäller det bara att få över alla filer till den nya när den kommer, men det vet jag inte hur man gör:-(.

Det är verkligen jättejobbigt att vara utan dator när man är van vid att alltid ha tillgång till en.

 
 
stort och smått

stort och smått

20 augusti 2008 22:08

Usch och fy för att vara utan dator! Det är ju som om de kapat ens ena arm ju!! ... Nä... kanske inte riktigt, men absolut nästan!!!

Kram

http://agneta.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

24 augusti 2008 22:43

MEXICO!!! DIN MOCKLIS!!! *skriker i falsett*
När åker du, vart ska du, är det med familjen eller kompisar? Guuuuuud vad härligt och roligt och spännande! Vad avundsjuk jag blir!!! : )
*lugnar ner mig*
Du får lägga upp bilder sen, och berätta hur du har haft det! (Så kan jag berätta om mina fantastiska upplevelser! ...eh va? Ja just det.... Hm...)
Kram!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

stort och smått

25 augusti 2008 23:02

Mail kommer komma, vilket år som helst! Bara jag orkar sitta vid den stationära datorn där mailen funkar, ska jag köra webmail så slängs jag ur hela tiden.
HATA HATA HATA TELIA!!!!!
eller så chansar jag på att ingen läser jobb-mailen? vad tror du?

 
Ingen bild

stort och smått

28 augusti 2008 06:42

Det var jätteroligt att prata med dig! :-)
se nu till att du får din dator att fungera snart igen!!! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catrin - 20 december 2009 05:14

Japp, så är då snart detta 2,5 års äventyr till ända. Det sista så har inte tiden riktigt funnits till att blogga, och bilder har jag inga kvar att lägga upp....   Just nu så är vi inne i en avskedsprocess, där tårar kommer varje gång som man s...

Av Catrin - 29 oktober 2009 20:54

Jag ledsen på att jag blivit en urdålig uppdaterare och bloggare och jag ber om ursäkt för det. Vill inte skylla på något men det är ganska mycket att fixa med just nu. I helgen var det i alla fall turnering med båda grabbarna och första matchen sp...

Av Catrin - 9 oktober 2009 01:55

Imorgon är det dags för Anton att gå till skolan igen. Albin är nu på sin första träning efter att ha varit sjuk, och vi hoppas att det går bra eftersom de har sin första seriematch på Lördag och då vill han ju gärna vara med. Anton har ingen serie...

Av Catrin - 7 oktober 2009 21:40

Lite uppdatering på sjukdomsfronten här i Phoenix. Jag var ju lite krasslig i slutet av förra veckan, och mådde kanske som sämst under lördagen. Dock finns det ju så många bra preparat här så jag drog i mig så mycket jag kunde under fredagen och lö...

Av Catrin - 28 september 2009 03:30


   Så var det då äntligen dags, ja, vi får vänta ytterligare några veckor innan Albin har sin första seriematch, men detta pga att olika turneringar pågår bla. Coach Andy hade fixat en scrimmage match i fredags kväll mot ett Mexicanskt lag som br...

Ovido - Quiz & Flashcards