Alla inlägg den 29 november 2008

Av Catrin - 29 november 2008 21:56

Äntligen fick vi tummarna ut och fick köpt oss lite hockeybiljetter.

 Laget här heter Phoenix Coyotes och de fick besök av SanJosé Sharks (tror jag de heter).

Målvakten som började vakta "buren" var inte Mikael Tellqvist utan en annan gubbe.

Efter 2 minuter leder Coyotes med 2-0 och jag börjar tycka att det är kul att vara i arenan som är rätt stor om man jämför med Scandinvium. Vi satt  rätt högt upp oxå , så det var med andan i halsen som jag klarade av att sitta där i 2,5 timme höjdrädd som jag är.

Glädjen varade dock inte sålänge, så när Phx släppt in 2 mål på lika många minuter var det då dags för svensken att komma in. STOLT känner man sig då!!  Matchen slutade dock 2-3 och Albin var lycklig över att slippa förlängning:-)


Av Catrin - 29 november 2008 02:29

Ni har säkert hört talas om det; Black Friday (dagen efter Thanksgiving då årets JÄTTEREA startar). Jag gjorde ju min tur förra året vid 6-tiden på morgonen, och i år var det min mans tur att kolla vad folk här håller på med. Han skall ju dock alltid vara värst; så vid 4 am var han och kollade runt lite.

I år blev fredagen extra svart eftersom en anställd vid WalMart blev ihjältrampad av folk som skulle in för att köpa en Jättebillig TV.....

Vårt stora fredagsinköp blev en matsalsmöbel (äntligen) så nu behöver vi bara vänta 8-12 veckor tills den kommer!!!

Ovido - Quiz & Flashcards