Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Catrin - 20 maj 2008 17:05

Ja, Ni läste rätt, jag börjar bli rätt trött på att shoppa.....

Tycker att jag inte gjort annat den sista tiden och nu är det tråksakerna kvar så som adaptrar (så att vi kan ladda kamera/DS spel som vi skall ha med till Sverige), en fleecetröja(vet Ni hur svårt det är att hitta det här, speciellt nu när det är över 40 grader?!?)

Present skall handlas till fröknarna med tillhörande giftpåsar.......

Skall nog ta det där kaffet hos Åsa efter det att Anton fått sitt diplom av skolans rektor innan shoppingen.

Skall ju klippa mig oxå 1:40 det hade jag glömt av.....

Bilder från Assemblyn kommer kanske senare. Min egen fotograf är ju i San Diego så vi får hoppas att min lilla kamera oxå kan ta hyggliga bilder på håll.

Ovido - Quiz & Flashcards