Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Catrin - 12 mars 2008 01:10

Ja ja, jag vet att jag inte skrivit på länge men vi har haft mycket att göra.... Alex ramlade i poolen på torsdagen, men räddades på ett snyggt sätt av mig och Christina, en på land och en i poolen.

Efter det så fick han lära sig regeln att alltid ha armpuffar på sig vid poolen.

På fredagen så var vi en sväng hemma hos Åsa, där hon och tjejerna höll på med scrapbooking/tjöt. Vi blev där bjudna på lunch och en underbart god kaka (trots att den var bränd i botten), men inte lika snygg som Etelle gjort. Hon måste nu inse att båda jag och Åsa kommer att ha denna bild i våra scrapbookingsalbum:-)

Christina och jag har haft det mysigt och trevligt, druckit vin och pratat om både nya och gamla minnen från tiden i Göteborg. Häftigt att hon och ALex kom med så kort varsel!!!

Nu är det dags om några timmar för henne och Alex att åka hem, och det kommer att bli tomt efter en vecka här hos oss, men vi hoppas att vi kan åka och hälsa på dem snart. Vi kommer att sakna Er!!!


Ovido - Quiz & Flashcards