Alla inlägg den 11 april 2008

Av Catrin - 11 april 2008 22:56

Vi skulle som bekant ligga vid poolen och dricka drinkar hela dan, men när vi fick reda på att solen kom till poolen först vid 12:30 och att det bara var mellan 15-20 grader så drog vi mot det Outletet som inte var vid igår.

Där blev vi fast i ett antal timmar, så när vi kom tillbaka till hotellet så fick vi 1 timme innan det var dags för solen att försvinna igen.....

Åsa och jag hann i alla fall dricka en drink innan det blev så kallt så att vi fick gå upp på hotellet.....

Vi var ute och åt en bit mat och sedan fortsatte vi först till en bar vid namn West Wing (kul eftersom området där vi bor heter samma:-)), och sedan bar det vidare till Studio 54, som ursprungligen är en club från NY.

Ja, detta var resan som man inte glömmer i första taget. Jag skrattade i 3 dagar åt allt. Vi hade grymt kul och endel kommentarer är bara oförglömliga. Jag kan ju bjuda på en:

En utav tjejerna köpte en ny lite söt väska, och under tiden som vi satt och väntade på de andra 3 så lägger hon ner sin plånbok i den nya väskan och fäller kommentaren: Perfekt, nu vet jag vart jag har min plånbok........ Erkänn bra?




Ovido - Quiz & Flashcards