Alla inlägg den 26 april 2008

Av Catrin - 26 april 2008 16:31

Så var det då dags att ha avslutning för de 3 fruar som åker hem nu i sommar.

Vi var först och bowlade och det gick ganska bra eller riktigt dåligt tills jag hittade ett tillräckligt tungt klot som jag inte kunde "jonglera" med.

Efter det åkte vi till Emma där vi skulle göra mat i olika matgrupper, Jag  blev naturligtvis med i "huvudrättsgruppen", jag som inte kan laga mat..... stackars Åse och Kethy!!!

Jag stekte i alla fall kyckligen och den såg fin ut, men Åse och Kethy fick ta det stora ansvaret TACK!!! Vi fick i alla fall iordning på maten efter det att Henry och barnen lämnat fler ugnsformar, så hela maten smakade Supergott, men nu har jag ätit världens godaste dessert. Som Ni ser på bilden så såg den vacker ut oxå!

Kvällen avslutades med lite sambadans framför tv:n......

Ovido - Quiz & Flashcards