Alla inlägg den 30 april 2008

Av Catrin - 30 april 2008 04:50

Allvarligt alltså, det är somom alla djur skall till mig. Jag som inte direkt är någon djurälskare också.

Sedan vi kom hit så har vi ju haft en "Black Widow" spindel i garaget (den giftigaste som finns).

Vi mötte på en skallerorm på trailen när vi hikade, och idag; så skulle jag lägga mig för att sola i en kvart eller nå´t. Skulle hämta fram termometern från filtret (den brukar hamna där efter nattens rengöring av poolen) och vad ligger där då om inte en snake igen!!!!!

Den såg död ut på den millisekunden som jag såg den innan jag fick igen luckan. Eftersom luckan har små hål så fick jag täppa till med nät och stenar och allt..... tror Ni jag fick solat. Nähä, försökte ligga ett tag men jag var alldeles för orolig att den skulle komme upp ändå, eller att hans kusin eller nå´t skulle komma och leta efter honom.

Imorgon kommer de i alla fall och hämtar honom, och naturligtvis så var han inte död.... Här kommer en bild på honom oxå!

Ovido - Quiz & Flashcards