Alla inlägg den 12 september 2008

Av Catrin - 12 september 2008 15:34

Så äntligen kom då min kusin, och tro det eller ej, hon har varit här i en vecka nu!!!

Förra helgen så tog vi det ganska lugnt, åkte runt lite och kollade och låg vid poolen.

På måndagen börjde vår schemalagda shoppingvecka och den började med ettbesök på TJ MAXX (där man kan hitta designerkläder BILLIGT!), för att sedan fortsätta till Outletet (där vi fortf saknar en Calvin Klein butik:-().

Tiden sår fort när man går i butiker och det var dags att åka och hämta barnen. På kvällen var det fotboll för grabbarna och vi var med en sväng innan besök på WalMart.

På tisdagen var det dags för Paradise Valley Mall, vi gjorde dock det stora misstaget - att glömma en kofta/eller tröja så vi höll verkligen på att frysa ihjäl!!! Tur att det fortf är runt 40 grader ute så att vi kunde värma oss där emellan åt. Nar vi skulle (hur byter man tangentbordet till svenskt!!!!!!)ata sa fick stoppa in armarna i de klader som vi kopt......

Dags igen att hamta barnen.

Onsdag skulle vi ta det lite lugnt, aka till nagra butiker i narheten och sedan vara vid poolen....behover jag saga att det var har som hon shoppade totalt loss!!! Vi hann dock ta det lite lugnt(jag tog hand om mitt STORA tvattberg) innan det var dags att hamta barnen.

Torsdag, dags for mallet som ligger ca 10 minter harifran. Denna gang var vi forberedda och hade med oss trojor, lite lagom shopping skulle jag vilja saga att det blev. Pa kvallen bjod Ulrika  oss pa mat. Dock tog det tid innan var mat kom, sa notan blev bara 50% . Ytterligare fynd med alla ord.

Det har varit vansinnigt kul att ga i affarer och hitta grejer till henne, men man blir trott!

Idag skall vi dock aka tillbaka till mallet for att lamna ett par overblivna bikinibyxor och jag skall byta Albins jeans som faktiskt var for korta!! Tank att han har vaxt!!

Ovido - Quiz & Flashcards