Alla inlägg den 15 september 2008

Av Catrin - 15 september 2008 22:24

Har fått en utmaning av Agneta som jag inte kan säga nej till......


5 saker i min frys:

svenskt bröd (jippi!!!), kyckling, wokgrönsaker, hamburgare, fläskfilé


5 saker i min garderob:

jeans, shorts, klänningar, toppar, kjolar, träningskläder


5 saker i mitt badrumsskåp:

hudkrämer, solskyddsfaktor, decificeringsgel, deo, febertermometer


Jag tänker inte utmana någon annan, eftersom jag bara läser Agnetas blogg. Den är värd att läsa, så Ni som är intresserade av hennes liv; hon ligger under mina länkar!

Tack Agneta för att jag får följa ditt liv härifrån! Saknar Dig!

Av Catrin - 15 september 2008 16:09

Nu börjar mitt "stressiga" liv igen...

Idag skall jag först lämna barnen och sedan åka till Åsa för att scrapbooka.

Lunchen skall intas med mina "amerikanska" hikingkompisar eftersom Teresa fyller år. Tur att restaurangen som vi skall gå till ligger nära Åsa...

Tillbaka till Åsa igen för att forsätta innan det är dags att hämta barnen.

Sedan är det ju de vanliga aktiviteterna en måndag dvs läxor och fotboll.

Handla skall hinnas med oxå så det får bli Costco ikväll och "vanlig" handling imorgon efter bion (skall se The Women)!! Återkommer med rec.

Ovido - Quiz & Flashcards