Alla inlägg den 22 september 2008

Av Catrin - 22 september 2008 16:43

Så var det då dags för första turneringen denna säsong. Vi åkte till Flagstaff som regerande mästare efter att ha vunnit turneringen förra året.

Flagstaff ligger ca 2 timmar norrut och det var ett underbart klimat som väntade oss. Vi hade ca 10 grader på morgonen och under dagen ca 25. Helt underbart!!!! Albin tyckte att det såg ut som Sverige när han tittade på granarna:-).


Det var 5 nya killar som inte var med förra året, och årets lag verkar vara starkare.

De både vann och förlorade och i år så räknar man poäng per mål/om man släppt in ngt mål etc, så vi vet inte hur det slutade....Knöligt så jag orkar inte förklara.....

Anton fick i alla fall göra ett mål på söndagsmorgonen och det hade han väntat på......

Bilden är från när han precis gjort målet.

Nu skall jag fortsätta att kurera mig från min förkylning som inte vill släppa. Idag tror jag tom att jag har feber....

Ovido - Quiz & Flashcards